onsdag 7 april 2010

www.castlegibson.com

3 kommentarer:

  1. Hei
    Så mye fint du viser her på bloggen!
    Jeg var innom butikken din da jeg var i Østersund sist lørdag for å hente gamle møbler. Jeg snakket med deg litt og spurte om prisen på et glassfat med lokk som stod oppå et fat i sølv. Jeg greier ikke glemme dette og angrer fælt at jeg ikke kjøpte det. Var bare gamle møbler som stod i hodet mitt den dagen ;)
    Så spørsmålet er om det er mulig å over føre penger til deres konto og få det sendt til Trondheim? Jeg tror du sa det kostet 349,- og det stod på et lite bord til venstre for kassedisken din :)
    Håper du husker hva jeg mener.
    Ring meg gjerne på 0047 98698790, mail meg på marie.godt80@gmail eller skriv på bloggen min hvis det er mulig å gjøre dette :)
    Kram Marie :)

    SvaraRadera
  2. Hei
    Jeg bare undrer om det ble slik at du kan skicka den "osteklokken" til Trondheim? Jeg finner ikke tlf.nr ditt igjen og har ikke mottatt noen mail fra deg enda, så derfor prøver jeg å nå deg her på bloggen :)
    Håper du ikke har solgt den til en annen enda og at du fortsatt har mulighet til å skicka den :)
    Klem Marie

    SvaraRadera
  3. this is exaclty what i needed to start my day in a sophisticated way. i found your blog! Don't ask how i managed? cheers, Babette:-)

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails